Cum livrăm?
Doar în București și Ilfov, cu personal intern, fără să facem apel la alte servicii de curierat, valoarea minimă a comenzii: 100 de lei
Gratuit, în perfectă siguranță și direct la domiciliu, la 1-2 zile după plasarea comenzii
În ambalajul original al produselor, respectând toate măsurile de protecție
Suntem oameni și mai greșim!
Vă rugăm să ne contactaţi imediat, pentru a ne semnala orice neregulă a coletului pe care îl primiţi la livrare.
Pentru că sucurile noastre sunt 100% naturale, se poate întâmpla ca printre sticle să se strecoare și mici defecte, dar le rezolvăm cu viteza responsabilității și a asumării.
Cât despre retur…
Puteți returna produsele într-un interval de 14 zile (temeiul legal complet îl găsiți la secțiunea termeni și condiții)
Dați-ne de veste prin e-mail sau telefonic, la adresa comenzi@profructta.ro sau la numărul de telefon 0727 555 444 ce produse doriți să returnați și aveți grijă să nu aruncați documentele pe care le-ați primit la livrare sau ambalajul
Suntem băieți buni, iar returul se va transporta gratuit, de către un reprezentant Profructta
Odată ce am primit și validat returul, avem obligația de a vă returna contravaloarea produselor, în termen de 24 ore
Modalităţi de plată
Digitalizați sau nu, aveți următoarele opțiuni de plată:
Plata la destinație (Ramburs) Ramburs, la livrare, achitând persoanei care asigură livrarea comenzii
Plata securizată cu cardul Prin card bancar, prin intermediul serviciului autorizat NETOPIA PAYMENTS