Situația în care ne aflăm este departe de ideal, însă există câteva lucruri care ne pot încuraja să vedem și binele din acest prezent complicat.
,,FIGITAL” PARE A FI NOUL NORMAL.
Pentru că ne este din ce în ce mai greu să ne dăm seama cum va arăta lumea noastră de la o zi la alta, pare că ne vom obișnui să cumpărăm alimente într-un scenariu hibrid. Sau, cum se spune, mai nou, în retail: mulți dintre consumatori îmbrățișează deja experiența ,,figitală’’. Ce înseamnă asta? Că oamenii își vor achiziționa produsele dorite din magazinul fizic în care au încredere, dar nu vor neglija confortul pe care îl oferă experiența de a cumpăra articolele necesare folosind avantajele mediului digital, cum ar fi accesarea platformelor de shopping online.
Sursa foto: unsplash.com
INEVITABIL, NE GÂNDIM LA CONSUMUL SUSTENABIL.
Odată cu declanșarea pandemiei, a devenit cât se poate de clar că mediul înconjurător are grijă de noi așa cum alegem să avem grijă de el. Oamenii care vor să transforme acest gând într-o serie de acțiuni concrete devin din ce în ce mai interesați de caracterul sustenabil al produselor pe care le adaugă în coșul de cumpărături. De la produsele de îngrijire personală, până la alimentele achiziționate, decizia de cumpărare este influențată și de alte aspecte, în afara prețului: un proces de producție-distribuție-transport cât mai puțin dăunător naturii, proveniența locală a ingredientelor sau un ambalaj reciclabil al produsului respectiv.
Sursa foto: unsplash.com
CÂND VREM SĂNĂTATE, ȚINEM CONT DE TOATE.
În continuare, sănătatea este provocarea principală. Orice am avea de înfruntat la acest capitol, reamintim că protejându-ne pe noi îi protejăm și pe cei din jurul nostru. Între timp, am mai aflat că: atunci când ne mișcăm corpul ordonăm și haosul din minte, când situația nu e chiar de zahăr, ne regândim relația cu acest aliment, longevitatea depinde foarte mult de calitatea legăturilor pe care le avem cu oamenii.
Sursa foto: unsplash.com
Vă dorim multă sănătate și motive de a merge mai departe!
Sursa foto cover : unsplash.com