Link catre articol – www.magazinulprogresiv.ro
Competitia Progresiv Awards 2017 si-a desemnat castigatorii in cadrul Galei Progresiv Awards desfasurate la Casino Sinaia, in seara de 16 martie, care a reunit peste 450 de profesionisti din retail & FMCG. Singura companie care a plecat acasa cu doua trofee a fost Coca-Cola HBC Romania, care a obtinut cele mai multe voturi la categoriile „Best FMCG Supplier ” si „Best New Product”. Mega Image a castigat pentru al doilea an consecutiv trofeul la categoria ”Best Retailer”, in timp ce Lidl Green Store a fost desemnat ”Best New Retail Concept”, iar Kaufland a fost castigatorul la categoria ”Best Project In-Store”, cu conceptul Fresh Corner implementat in cateva din magazinele sale pe parcursul lui 2016.
La categoria ”Best start-up in Retail & FMCG”, cele mai multe voturi a obtinut Realfoods.ro – retailer online ce comercializeaza alimente direct de la fermieri si micii producatori locali, initiatorul conceptului de gatit UCook.
La randul sau, distribuitorul Aquila Group a obtinut tofeul pentru ”Best Services Provider in Retail”. In categoria ”Best CSR Project in retail & FMCG”, cele mai multe voturi au mers catre proiectul desfasurat de Asociatia Berarii Romaniei – “Cedeaza volanul cand bei”.
Dupa o lupta stransa, la categoria ” Outstanding Leadership”, castigatoarea trofeului Progresiv Awards a fost Irina Mandoiu, Directorul Comercial al producatorului Albalact.
Iata clasamentele finale la Progresiv Awards 2017:
Best Start-up in Retail & FMCG
- CASTIGATOR: Realfoods.ro – magazin online cu alimente direct de la micii producatori, initiatorul conceptului de gatit UCook
- Profructta – producator de sucuri naturale
- Brewtiful – shop-in-shop “Cafeneaua la cheie”
- Bringo – aplicatie ce ofera serviciul de “personal shopper”
- VanFruct – juice bar
Best New Product
- CASTIGATOR: Coca-Cola Lime
- Zuzu Stors
- Sloop Fruli – suc de fructe pentru copii
- Spornic Premium – ulei de floarea-soarelui 100% High Oleic
- Margaritar Sweet & Fit – indulcitor pe baza de steviol cu oligofructoza
Best Project In-store
- CASTIGATOR: Fresh Corner – Kaufland
- “Trade Program 2016” pentru retailerii independenti – Farmec
- Campania “Sandvis Fest” – Hochland
- Campania ”12/12 Sustinem o dezvoltare sanatoasa a Romaniei” – Pronto Express
- Remodelarea zonei de vracuri din Auchan Titan (partener HL Display)
Best New Retail Concept
- CASTIGATOR: Lidl Green Store
- Bunataturi Romanesti (Cooperativa Alba-Iulia)
- Fresh Corner (MOL Romania)
- Selgros Compact
- Bertis Gold
Best Services Provider in Retail
- CASTIGATOR: Aquila Group
- Whiteland Sales and Marketing
- FM Logistic
- HL Display
- Imersia Multichannel Agency
Best CSR Project in Retail & FMCG
- CASTIGATOR: Campania “Cedeaza volanul cand bei” – Asociatia Berarii Romaniei
- Campania “Impreuna cu tine, Profi salveaza destine” – Profi
- Proiectul “Paine si Maine” – Lidl Romania & Asociatia World Vision
- Campania „Zambeste Romania” – GSK Consumer Healthcare
- Proiectul socio-economic ”O sansa pentru familia ta” – Danone
Outstanding Leadership
- CASTIGATOR: Irina Mandoiu, Director Comercial Albalact
- Radu Timis, Presedinte Cris-Tim
- Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamica Comerciala & Pricing Carrefour Romania
- Adrian Pascu, Director General Danone Romania, Bulgaria, Moldova si Tarile Adriatice
- Grigore Horoi, Presedinte Agricola Group
Best Retailer
- CASTIGATOR: Mega Image Romania
- Kaufland Romania
- Annabella
- Lidl Romania
- Profi Rom Food
Best FMCG Supplier
- CASTIGATOR: Coca-Cola HBC Romania
- PepsiCo Romania
- Unilever
- Heineken
- Danone Romania
Progresiv Awards a pornit din dorinta de a evidentia oamenii, organizatiile, brandurile si proiectele de succes din piata de FMCG care stabilesc tendintele si contribuie la dezvoltarea industriei, precum si rolul parteneriatelor intre retaileri si furnizori. Competitia a vizat companii, branduri si produse, manageri si antreprenori activi in retailul bunurilor de larg consum din Romania de cel putin 12 luni.
Mecanismul stabilirii finalistilor si castigatorilor Progresiv Awards a fost unul simplu, transparent si obiectiv. Competitia a presupus trei etape: nominalizarile (venite din partea profesionistilor din industrie), validarea nominalizarilor si stabilirea finalistilor in Consiliul de Specialisti si votarea, realizata incrucisat. Astfel, premiile pentru furnizori au fost acordate pe baza voturilor retailerilor, iar cele pentru retaileri pe baza voturilor furnizorilor. Votarea s-a realizat prin linkuri unice, acestea garantand faptul ca o persoana poate vota o singura data, deoarece ele devin inactive dupa finalizarea chestionarului de votare. In total, au fost inregistrate aproximativ 700 de voturi in competitia Progresiv Awards 2017.
Research Partner in proiectul Progresiv Awards este compania de cercetare de piata Ipsos Romania, iar partenerul care a creat brandingul si identitatea vizuala este Inoveo.
Mai multe detalii despre Progresiv Awards gasiti pe site-ul dedicat, www.progresivawards.ro.
Progresiv este prima si cea mai importanta revista business-to-business ce se adreseaza profesionistilor din retail si FMCG.